dijous, 2 de juny del 2011

CONSTRUINT LA CARBASSETA...




Hola de nou Iukaidís

Ja tinc preparada la terra. Va créixer tant la herba que vam passar una talladora per treure-la i després vaig haver de cavar amb una aixada, de moment el tros que necessitàvem per plantar les carbasseres...

Sí, ara sí que tenim les carbasseres plantades a la terra. A més he plantat una patatera que va créixer a un test de la meva terrassa sense adonar-me'n. I també una planta de síndria que l'altre dia hem van regalar. A veure què surt de tot això. Ho vaig plantar el cap de setmana 21 i 22 de maig, només ho he regat una vegada, per que ha estat plovent molts dies i no ha fet falta.

També he mirat de posar pel voltant una mica de fems dels cavalls, a veure si surten ben maques les carbasses, la síndria i les patates.

De moment, no tenim més novetats. L'altre dia hem vaig passar per l'esplai i us vaig veure els planters de síndria, estan mooolt macos!! Es nota que els cuideu. D'aquí poc ja les veurem plantades a “La carbasseta”.

Fins la pròximaaa!! Ens veiem aviat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada